Bakan Bayraktar: 2028’de tükettiğimiz doğal gazın en az yüzde 20’sini depolayabileceğiz
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Olası küresel şokların etkilerini en aza indirmek adına depolarımızı yeniden tam kapasiteyle doldurmak ...
Daha FazlasıDetails

















