Çanakkale’de ormanlara girişler 1 Haziran’dan itibaren yasaklandı
Çanakkale Valiliği tarafından alınan kararla ormanlara görevliler dışında girişler, 1 Haziran'dan 30 Eylül'e kadar yasaklandı. Çanakkale Valiliği, ülke genelinde orman ...
Daha FazlasıDetails

















