Fenerbahçeli taraftarlar, Topuk Yaylası’na kampa gelen takımlarını coşkuyla karşıladı.
Fenerbahçe, 24 Haziran – 2 Temmuz tarihleri arasında Topuk Yaylası Tesisleri'nde kamp yapacak. İlk antrenmanını bu akşam gerçekleştirecek olan Fenerbahçe, öğlen saatlerinde Düzce’ye geldi. Takımın gelişini bekleyen sarı-lacivertli taraftarlar, Kaynaşlı gişelerinden hemen sonra takım otobüsünü durdurarak tezahüratlarda bulundu. Taraftarlar, teknik direktör İsmail Kartal’a da çiçek verdi.
Daha sonra takım otobüsü, tesislere doğru hareket etti.

















