Deprem bölgelerinde evine girmeyen hiçbir vatandaşımız kalmasın
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, “2025 yılı sonuna geldiğimizde deprem bölgelerinde evine girmeyen hiçbir vatandaşımız kalmasın istiyoruz” ...
Daha FazlasıDetails

















